Thursday, April 30, 2009

<<<<>>>>

ai... salam.. hari aku datang ke kolej dengan harapan yang gembira utk ke kolej. kat kolej ada sesi bergambar dengan rakan2 kelas. so aku pon siap la kemas2 cz nak tangkap gambar arini. tp xsemat pon.... owg len lagi semat.. wat cmna.. redha jela.. msuk je ke klas arini mcm besa la suasana mcm psar ag,bsing sgt dgn kerenah bdak2 klas aku, tp dah besa dgr,wat xtau jela... aku pon letak beg dan trus ke tandas mcm besa la adjust rambut dulu hehehehe.... pas2 mula la sesi pembelajaran subjek sains iaitu sains gunaan 1. dgn semangatnya nk blajar sains arini xtau la nape, mungkin nak hbis sem dah kot hehehehe.. kami di beri latihan oleh puan hasmi. mcm besa la kna buat. pas2 puan kuar puan kata sruh hntr ari isnin ni.. lega rasanya.. pas2 aku dgn himawari pe lgi melawak la mcm besa hehehe dlam xsedar mlawak 2,himawari tolak kepala aku,bnyk kali lak 2.. gram gak la.... aku pon pe lgi..trus sound dia ar... sbb aku xska owg men kepala aku. aku marah himawari n kata mcm2 kat dia. aku tak smpai ati nak mrah tp dah men kepala ni sapa pon mrah kn.. sori syg xsngaja nak mrah2 td.. sori k psl td.. jgn ambk ati tau syg... harap benda mcm ni x brlaku lagi... shin chan mnta maaf sgt2 kat himawari.. harap diampun.... plz :(

No comments:

Post a Comment